slavarbete

nej nu går jag rakt på sak.. är så trött på att bara flumma omkringt i skolan nu. jag menar varför ska vi få gå ut och kontrollera så alla orienteringskontroller sitter rätt och att de finns med på kartan? hoppa runt i en skog och leta efter små stämplar som är gömda på de mest ologiska och konstiga ställena? det är inte vad jag vill göra iaf, men måste ändå säga att jag har ett riktigt sinne för orientering (om man jämför med emma, höhö). och tacka vet jag alla bra sånger som puuuuh björn min nallepuh björn, pingu, arthur och massa sånt bra!

ja så det är väl ungefär vad jag gjort idag, GÅTT!
07.15 blev det powerwalk med suckerofuckero, 6.67 km!
sen promenad i skolan och snart blir det träning.
hej döda ben imorgon, men sånt gillar vi!

nu sitter jag här och kollar på bloggar från london och paris och är hur avis som helst!
så njuuuuut ni som är iväg, för snart kommer jag inte vara avundsjuk på er längre.
next sunday..




emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Bettan

HAHA Stackars lilla Emma som springer vilse i skogen hela tiden! Keep up the good work!



xoxo

(GossipBettan)

2009-09-01 @ 23:22:14
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0