mistletoe and wine

just nu är jag stressad som jag vet inte vad..redovisning i spanienkunskapen idag om asturias. kan väl inte säga att det är jättejättejättekul. aja efter mycket omotivation fick vi tillslut ihop en powerpoint och en redovisning, nu gäller det bara att göra det med. internet försvann igår vilket gjorde att jag inte kunde varken skypa eller blogga, logiskt va?

aja ikväll får det bli update om långhelgen och min trettonde sista dag i spanien!


 

så här såg det ut den 6 september på halmstad central..
den 22 december (om 13 ynka dagar) i ankomsthallen på kastrup ska det vara gladare miner!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: emma

aww mamisarna <3

2009-12-09 @ 22:23:23
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0