drop it down

igårkväll blev det madrid med fuengirola-folk och såklart madridare med! mitt humör var inte det bästa från början, var lite deppig för som vissa kanske förstod på inlägget från igår så har jag gått och blivit kameralös! just nu är den i någon annans händer.. hoppas det känns bra att ta bilder med en kamera som inte är ens egen! :) orkar inte tänka på det..vet att det är mitt fel, att jag aldrig lär mig. mamma och pappa i julklapp önskar jag mig en kurs i "att hålla koll på sina saker" och "lära sig av sina misstag" kurs, tror ni det går?

eftersom jag kom i säng vid 4 tiden igår natt kanske, så har jag sovit bort hela denna dagen känns det som. klockan ett var jag uppe, måste nog vara rekord för hela mitt liv faktiskt! har suttit i pyjamasen halva dagen och lyssnat på utzutz musik och taggat rejält! klockan 17 kände jag att det var dags att starta dagen på riktigt, så då gav jag mig ut på en powerwalk på 7 km, härligt härligt, bara det att jag hade dunjackan på mig...fel val av jacka? OHJA!

sen har jag lagt mig för siesta! kollade "ghost of girlfriends past" och bara myste mig lite piggare..för ikväll..då ska vi in till madrid igen. just nu siktar det mot trevligt umgänge med emma, lina, linn, klussi, jessica, erica..ja ni förstår grejen, en massa bra folk iaf! sen blir det nog till att träffa de 80 fuengirola-personerna som är i madrid just nu så blir det troligtvis besök på kapital eftersom vi fick trevliga gratis lappar igår.

oj nu kommer emma snart, bäst jag börjar kolla igenom min garderob..alltid svårt att bestämma sig!









det finns folk man saknar riktigt mycket!
(fler än vad som ryms på bilderna)
<3

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: y

Tappa inte bort dig själv vad du än gör, vill gärna se dig igen den 22/12. Glöm inte gratta kusin Ida 25 år 15/11.

2009-11-15 @ 00:13:28
Postat av: josefin

Hej det varju synd med kameran

2009-11-15 @ 12:50:31
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Kära Kusin! Ville bara tacka för hälsningen som Julia kom med och de fina ljusstakarna jag fick!! Jag läser din blogg varje dag och det verkar vara superhärligt i Madrid - tråkigt med kameran men det löser sig alltid! Massa kramar från Ida

2009-11-15 @ 15:07:32
Postat av: Bettan

Aw, saknar dig också snygging!<3

2009-11-15 @ 16:26:11
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: VALLE

hhahhaha så nergz livs e det nya "it"

2009-11-15 @ 21:22:43
Postat av: frida

jag saknar dig

<3

2009-11-17 @ 14:06:27
URL: http://fridahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0