extrapadre kent en españa

att se en kent stå för sig själv nere i la moraleja och vänta på bussen är inte en syn man ser varje dag! kändes helt overkligt när kentan hoppade av och kom fram och kramade oss allihopa. åh jag har saknat honom! är det normalt att sakna en lärare/mentor och nästan bli lite tårögd av att se honom igen? svar: OHJA för detta är ingen vanlig lärare/mentor, det är kent vår allas favorit extrapappa!

mitt under mitt samtal med kent ute i solen börjar han snacka om att det var så kallt i sverige och att innan han åkte hade han stått och pratat med en kvinna i sin trädgård och att det var jättekallt.. jag tänkte, jaha, what's the point kent? sen visade det sig att kvinnan han pratat med var min mamma! åh så himla glad jag blev när han drog upp en...KAMERA ur ryggsäcken och gav mig! tacktacktack mamma för att du fixade allt så snabbt och att du gav kent min gamla kamera att ta med till mig. det här gjorde min dag!

efter skolan blev det starbucks-plugg! matte matte matte matte.. herregud allt är så simpelt egentligen, men mitt huvud klarar inte av alla termer och x och y och sånt.. grafsystem är däremot enkelt, men ja vad hjälper det? tur att man hade ett snille vid namn emma petzén jämte sig!



fika med kentan!



klussi och emma busade på bussen.



emmas nödproviant vid matteplugg!

dagens tabbe1: man tar ut 20 euro, tar kortet och går där ifrån. sen när man kommit en bit hör man en massa visslingar och så kommer någon spanjor springande efter mig. - perdona perdona!! chica, chica!! olvidaste tú dinero.. för er som inte förstår spanska sa han något i stilen med du glömde dina pengar.. bra, mitt nya mål om att vara duktig och inte slarva med något alls höll i 4 dagar..
dagens tabbe2: min äckliga, bruna, fula, hemska och "pip" (emmas beskrivning) väska gick ytterligare en gång sönder i bandet för den var för tungt packad..men vad händer? jo den slår till mig rakt i ögat på något konstigt sätt.. AJ jag blev blind.

emmajosefinbengtsson



Kommentarer
Postat av: mamma

Observera att det ligger ett x-tra minneskort i kamerafodralet !

2009-11-18 @ 21:24:45
Postat av: Bettan

Oh du har då världens goaste mamma och SPEU08 har världens bästa mentor - vill verkligen att KENT AGENT ska komma till London, han måste ju ha några uppdrag här också eller hur? :):)



Btw, ser nästan ut som om Klussi stryper Emmsingen lite smått, hälsa honom att jag vill ha Emma i en del i Halmstad till jul! hihi



Hångel på dig!

2009-11-19 @ 00:37:42
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0