nackspärr och torsdags-mys

min 62:a dag här i madrid kan väl sammanfattas som kall, lång, men trevlig! somnade med geografi boken i ansiktet i gårkväll, så det fick bli hårdplugg inför geografi provet på bussen till skolan, men till vilken nytta? kom till skolan och var nog lika trött som en björn innan han går i ide ungefär så jag bestämde mig för att sätta mig i datasalen med 15 skrikande barn för att kolla lite top model, mysig start!

dejans prov var väl ungefär som man förväntade sig det. fråga om en fråga, han kommer visar vilken sida jag ska kolla på och säger hur jag ska göra för att få fram svaret på vilken stad som ligger på vilket kordinat, man säger en stad och han säger svaret, toppen ju (y)

har suttit i ca 2 timmar med min medea-artikel nu och vet ni vad, jag är färdig! hade beräknat att sitta till klockan 23 minst, så nu är jag toppenglad och ska ta det riktigt lugnt för en gångs skull. gå och vila min nacke, som jag alltid får ont i när jag sitter vid datan för skrivbordsstolen är hemsk och jag sitter snett, och sen kolla på lite movies. mystorsdag när det är frysigt kallt ute uppskattas ordentligt!

dagens roliga: josé kommer hem, jag sitter och häckar på mitt rum (instängd). han tror ingen är hemma, så han börjar sjunga högt och vissla en massa. tyckte det lät fint, så jag väntade lite med att visa att jag var hemma.. när jag kom ut efter ett antal låtar blir han häpen och förklarar sig med att han inte trodde någon var hemma, huehue där fick jag honom!

shopping senaste tiden..



favoritkoftan från sfera i annan färg!



jeans, vilket jag inte köpt på typ 3 år, välbehövligt ja!



och världens mysigaste jacka från zara, jag vill sova i den!

GODNATT!
btw tog det 2.5 timmar för detta inlägg att publiceras..

emmajosefinbengtsson





Kommentarer
Postat av: mamma

Varför väljer du toaletten som bakgrund när du fotograferar ?

2009-11-05 @ 22:33:11
Postat av: Lina

nej du josefin, det fattar inte jag heller riktigt.....morsan har en poäng ;)

2009-11-05 @ 23:14:54
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: VALLE

ahahhaha skämdes jose?^^ har inte han någon flickvän elr något :S xd

2009-11-06 @ 00:22:14
Postat av: josefin

valle: haha han blev lite överraskad iaf :D nej det har han inte xd men han är borta lite då och då, kanske på flörtrundor? :o

mamma: men hallå, det är ju där speglarna finns ;)

2009-11-06 @ 00:53:02
Postat av: Anna

snyggt (y) <3

2009-11-06 @ 16:26:45
URL: http://justenannan.blogg.se/
Postat av: trogen besökare (y)

sjukt fina ben har du :I

2009-11-07 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0