back on track

idag när jag satt på busshållsplatsen och väntade på bussen tänkte jag vara lite duktig så där på morgonkvisten och läsa min engelska bok. sitter där och läser och sen helt plötsligt märker jag hur en bil kommer och ställer sig framför mig. en kille/man (vet inte riktigt vad man ska kalla det) vevar ner rutan och säger ungefär:
- tack vare dig kommer jag vara glad hela dagen och lé! tacktacktack! sen vinkar han hej då och åker. hahaha där satt jag för mig själv och skrattade högt. visste inte om jag skulle ta det som en komplimang eller vad jag skulle göra, vad hade jag gjort honom? men kändes skönt att ha räddat någons dag i alla fall. superhero, kind of!

skolan var seg och varade till halv 5. usch så dåligt spanska provet gick förresten, hade behövt 15 min till minst.. men verkade gå rätt så pissigt för alla så jag får väl inte känna mig allt för dålig nu då. positva med skolan idag var väl ändå att min grupp vann nutidstestet, så nu ligger det en oöppnad gott och blandat i min väska. fattar ni, svenskt godis! mañana säger jag bara, fredagsmys! 

kom hem från skolan med en blödande näsa! hur kunde det gå till, var röd i hela ansiktet! men vad händer inte mig liskom? :) på kvällen blev det dags för gymmet! woho swedish girls in the gym. jag och emma fick stå i världens kö sen fick man komma in i ett litet rum och skriva och tyvärr betala med ju. vi kom ut med ett otroligt vackert alcobendas kort och träningssugna. och vilket gym säger jag bara! stort, massa salar, många pooler, spa område med bastu och utomhus jacuzzi och hela köret. jag ska bli heltidsstammis på gymmet säger jag bara! blev ett litet löppass på bandet och sen gjorde jag 438 situps (var för jobbigt att göra 440), så nu sitter man här, trött och tränad och väntar in att det ska bli fredag. vilket betyder helg, vilket betyder madrid!!

nu får det bli hollywoodfruar och sen sängen, nattinatti!





förlåt för att ha uppdaterat väldigt väldigt sent idag, shape up!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Malin

Josie de är bara 11 (10?) dagar kvar nu tills vi kommer och hälsar på dig:D åhhh love it.

Ha de toppen. Kom på något roligt som vi kan göra när vi hälsar på dig.

Pusspuss sötis<3

2009-10-02 @ 03:13:30
Postat av: josefin

AH JAG VET!! langtar jattemycket, klart jag ska komma pa nagot bra :D

puss sotaste <3

2009-10-02 @ 08:47:07
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0