montaditos onsdag

härlig onsdag med sovmorgon och fint väder, låter bra va? halva oktober har gått och fortfarande sommarväder, eller ja i alla fall på eftermiddagen och vid lunch. har hört något om minusgrader hemma, kan detta stämma? skönt för er! och halmstad väntas snö till helgen. ska tänka på er när jag ligger här i min bikini :)

satte mig ute i solen och skrev lite på mitt engelska speech och helt plötsligt, som vanligt denna veckan så slumrade jag till. vet inte varför jag är så himla trött hela tiden, men skönt att sova lite i alla fall. därefter blev det håla och jag satte mig och läste about a boy, utan att somna! men men men så varmt det var (ska väl inte klaga egentligen), men ska säga att jag var svettigare efter dem där läsetimmarna än vad jag var efter min joggingrunda bland miljonärsvillorna igår, hothothot!

missade L1:an hem med bara nåågon minut... så vi fick sätta oss och vänta på nästa buss, 40 minuters väntan är väl aldrig fel? slutligen en timme senare var man nere vid la moraleja metron och där satt två vilsna halmstad tjejer. min otroligt bra metrokarta hade fungerat och malin och louise hade hittat rätt! det blev montaditos med en massa folk och därefter lite sightseeing i alcobendas. blev en snabb runda in på eroski med för att dem skulle köpa lite mat till kvällen och frukost till imorgon, dock möttes de av en affär utan ost på tub, aja baja spanien! som tur var hittades lite marmelad, la vieja fabrica! någon lite smart person kanske förstår att det betyder att det finns dansk marmelad i spanien!



att gå till skolan i shorts i oktober är SKÖNT!



"turisterna" malin och lojjz! känner mig som en urinvånare när jag går runt här med dem,
känns verkligen som att jag bott här jättelänge!



namn: dubbelvolt
= när montaditos mackorna var färdiga ropas det i mikrofonen:
- dubbelvolt!




min vän matilda göteboooorg är en kul en!

nu blir det några situps, dusch och sen hollywood-fruar,
HASTA MAÑANA! 

emmajosefinbengtsson 

Kommentarer
Postat av: VALLE

JAA VI DÖR DET ÄR KALLTTT

2009-10-14 @ 23:42:49
Postat av: Carro

hah men lite bättre fantasi än dubbelvolt måste du ju ha ;)

2009-10-15 @ 09:36:45
URL: http://caarrolilja.blogg.se/
Postat av: josefin

NEJ DÖ INTE!

2009-10-15 @ 09:54:58
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0