we celebrate

ohja nu firar vi att det är helg igen! efter en sån här vecka känns det skönt att gå på helg och bara vila en massa (inte för att jag ska göra det, men ändå). sitter här i datasalen och kollar på när emma pluggar samhäll, har faktiskt vart lite duktig jag med och läst 25 sidor om kelter, fenicier och spaniens historia. japp tyvärr är vi tillbaka i den där skiten igen, anglosaxare, kelter, fenicier, greker, speu08 ni har väl inte glömt våra underbara lektioner om detta med anders? pfft.

ska äta lite i skolan för att spara pengar, sen blir det madrid och se vad man kan hitta där! idag klockan 16.10 utses vilka städer som inte blir OS-städer 2016, madrid är ju en av städerna som tävlar, så just nu är det rätt spännande faktiskt. skulle vara kul om dem vann, då blir det nog partaj kan jag lova här i spanien!

dagens visste ni:
- folk som bor i San José heter Josefinerna! funderar på att flytta dit och bli borgmästare eller nåt (y) jag tackar marcus och emma som uppmärksammade mig på detta!

hade kunnat sitta och skriva onödig fakta i timmar, men nu lägger jag det. bloggar om madrid ikväll!
puss på er så länge och särskilt stor puss på min fina lillasyster som är 13 år för sista dagen i sitt liv idag, mäktigt.




emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: julia

taack sötaste du <33 det kommer att bli en konstig födelsedag utan dig :/ men vi ses ju snart :D det är väll typ bara tre veckor kvar? puss o kram

2009-10-02 @ 18:28:38
URL: http://funkypunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0