busy busy

har vart rätt mycket nu i helgen så har inte riktigt hunnit skriva, men ikväll blir det två inlägg, ett om lördagen (som var hur toppen som helst och som vi skrattade.. pan pan pan.. säger inte mer) och ett om idag som troligtvis kommer bli lika hektisk som förra söndagen, jo visst jag ska på släktkalas hos en som fyller år som jag inte ens träffat än. grattis mr ? :)

nu har jag skärt en persika och en banan i bitar och ska äta frukost i sängen framför något avsnitt idol, underbart!
btw! igår upptäckte jag och emma att mitt hår har blivit otroligt mer blondare! herregud det lyste riktigt, känns som helt fel tillfälle.. just nu vill jag bara skaffa mig en svart peruk ha på mig baggyjeans och typ en stor fotbollströja och vara kille för en stund! believe me.

hasta la vista!



emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Jazzin

Why vill du bli kille för en stund?:O

2009-09-27 @ 12:16:24
Postat av: josefin

sv jazzin: hahaha för det är jobbigt att vara blond och tjej här, hatar äckliga gubbar och sånt som visslar och gör smack-ljud, om man hade vart kille hade man sluppit det..

2009-09-27 @ 13:17:44
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: emma

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrubiaa!! haha

2009-09-27 @ 13:41:34
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: alice.

Ja, fy vad jobbigt det kan vara att vara tjej med blont hår utomlands ibland! :P

2009-09-27 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0