caliente..

ojojoj vad varmt det var idag då och självklart drar man på sig jeans, converse och långärmad tröja imorse.. nu tycker jag det ska bli kallt och ruggigt här i sverige, riktigt höstväder alltså. för min del spelar det ju ingen roll, på söndag börjar min sommar ;)

idag blev det livskompensation som första lektion. ett tidsfördriv som allt annat vi gör nu ungefär, men rätt trevligt ändå :) sen helt plötsligt fick carro ett samtal från london, emmy. kul att höra att dem lever och har det bra :) konversationen med den lilla gubben germand,? [chäääärman], var rolig som vanligt. kommer sakna den mannen faktiskt lite. håller ni inte med? som han säger, soy un poco loco! yes he's, men det är riktigt bra det!

nu ska jag lära mig alla matord inom spanskan så jag riktigt kan briljera med mina kunskaper på söndag! ikväll blir det avskeds myskväll med min underbara vän denise. det kommer bli matlagning och en massa snack, sånt gillar vi!






pyttan och josef ute på äventyr
kommer sakna den tjejen

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: estelle

MEN SNYGGING!

sv: nej det ska inte bli fel att komma iväg :D WIHO! Nu är det inte många dagar kvar till du åker!! HAVE FUN!!

puss

2009-09-01 @ 17:51:08
URL: http://estellen.blogg.se/
Postat av: caroline

gaaaah jag är så sjukt avundsjuk på dig! ska nog kidnappa dig, sen ta på mig en peruk och låtsas vara dig och sen när du vaknar upp så är det försen för dig att göra nått (6) mohaha

2009-09-01 @ 22:56:02
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0