gripe A

kul att man har alla symptom som man har när man har svininfluensan! febern check, hostan check, ont i kroppen check, näsan check, andningssvårigeheter check! men som tur är så börjar jag bli mycket bättre nu och än har jag ju inte dött av det där, så så farligt är det väl inte :)

übertrött idag efter en dag med tidig uppgång och massa tung skola. slutade inte förran vid 17.40 ungefär, hallelujah moment på en måndag ju, yeah. idag var det i alla fall spanskkultur och historia lektion för första gången och vi kollade på en spansk film, volver av almodóvar. eftermiddagar är inte riktigt min tid för att kolla film.. ögonen höll på att stängas 317 gånger tror jag, men men vad gör man inte för att hålla sig vaken för lite spansk kultur! resten av dagen har jag bara pluggat och sen nu har jag ätit tapas med esperanza, josé och två gäster. tycker det är jättsvårt för jag äter inte deras bröd så jag åt 5 oliver, så esperanza blev orolig och gjorde fisk till mig x) lite speciellt dock när dem tar ut fisk ur ett paket, pepprar lite och slänger in den i mikron i typ 1 min.. men det går väl att äta det med!

nu blir det dusch, sen film tror jag!












emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: emmy

synd att du inte bor i london da kan du ju ringa till swine flue information line, eller ni kanske har sant i madrid med? :D krya pa dig sotnos <3

2009-09-15 @ 11:35:28
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: Annika

krya på dig sweetie! fisken låter ju asgod haha ;)

2009-09-15 @ 19:06:38
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/
Postat av: Jazzin

Krya på dig =)<3

2009-09-15 @ 20:57:36
Postat av: Valle ( borde skaffa en blogg VAVAAV)

Sötiis! asså vet du hur roligt hennes namn låter.. hade ja sagt hennes namn så hade ja skrattat efter ahahahhaha

2009-09-15 @ 21:05:32
Postat av: joooosie

sv jazzin: tack så mycket, ska jag :)<3

sv valle: ja snälla skaffa blogg, sån söt rosa typ? hahaha du är ju dum, ett vanligt ord/namn! josé är roligare hahaha

2009-09-15 @ 23:17:23
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0