hej jul?

är det december, är jag i spanien, är det jul, när kommer snön? hej vad kallt det är här nu, hoppas verkligen det går över snart. vill ha sånt väder som det var förra veckan. jag vill att josé ska kunna fortsätta säga att jag snart är svart. buhu give me sun! men okej jag ska väl inte klaga, jag är i madrid! oavsett om jag behöver gå runt i overall, vantar och mössa så spelar det ingen roll. de tre månader som är kvar kommer bli perfekt, känner det på mig :)

visst finns det saker som är jobbigt här med tex..
- alla killar som skriker rubia och tutar och vinkar.. överväger helt klart att färga håret svart. tre stycken till rubia månader är ju nästan för mycket :o
- bussarna har inga speciella tider. de har tider då de går från en station sen kommer de var 15 minut typ, men så är det ju inte riktigt alltid. har haft otur med bussar hittills.. satte mig på en som gick sönder, ohyes den orkade inte med att ha på mig så den kraschade (y) sen idag var det en busschaufför som borde övat mer på att hitta dragläget i uppförsbackar, rullerirullerirull bakåt i en backe är inte det roligaste. men jag är ju josefin, överlever alla möjliga saker :D

nej nu får ni njuta av en bild från förra veckan i retiroparken och ett klassfoto världsklass, SPEU08 saknar er!




en joss, en jess, en carro och en emma i retiroparken! (btw, jag och emma kanske ska dit och ro imorgon höhö)



"vem blir hemskickad först?"

puss / besos
emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: olivia

hejhej :)

jag (igen) haha, duu..

du vet den ipoden du hade på din blogg innan?:)

tror du att du skulle kunna skicka den koden till mig?:D

2009-09-18 @ 11:23:57
URL: http://oliviiaasvenssonn.blogg.se/
Postat av: valle

haha vad är rubia xD färga inte ditt hår :S

2009-09-18 @ 20:23:32
Postat av: josefin

haha luuugn ska inte färga! rubia är blond xD alla typ skriker rubia efter en :s

2009-09-19 @ 01:28:15
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha luuugn ska inte färga! rubia är blond xD alla typ skriker rubia efter en :s

2009-09-19 @ 01:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0