sitt ner i båten!

måste bara säga att jag har haft världens bästa dag typ. glatt humör, kort skoldag, lunch i retiro med snyggingar, massa skratt, solning, ro i båt och så mycket mer, och det bästa av allt, dagen är inte slut än! :D

jag, emma, emma, matilda, matilda och nea åkte in till madrid efter skolan. med våra sallader i högsta hugg störtade vi "parque del retiro". hur mysigt som helst med det fina vädret och umgänget såklart. att läsa elle på spanska, ligga och sola och bara ha det allmänt bra är typ toppen skulle jag vilja säga. såg fem stycken killar, som såg ut att vara från norden, som helt plötsligt började köra flickisar och saltos och allting, åh blev så sjukt sugen på att kontra tillbaka med något, men en sträckt ljumske och att man inte gympat på väldigt länge hindrade mig.. saknar det! 

jag och emma har äntigen gjort det! vi har hyrt båt och rott på den konstgjorda sjön i retiro parken. det var verkligen värt dem 4.5 euro man fick betala. att ingen av oss kan ro hindrade oss inte från att ge oss ut på det djupa. filminspelning, fika och sol var toppen! höll på att bli lite titanic krockar dock, inte med isberg men med andra båtar, men vårt samarbete löser allt!

nu har jag precis diskuterat att beyonce är en bra artist med esperanza och ska snart fixa till mig lite för jag och emma ska ut på lite äventyr i alcobendas, får se vad vi gör, men något kul kommer det garanterat bli!









emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Mama-Pequena

Sötnos Josef! Ja läxorna slukar oss! Men jag har fått lite spanska vibbar och kör även jag med Manana - manana :) Saknar dig massa här i supersola england <3

2009-09-26 @ 10:07:37
URL: http://sofiaellinoreriksson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Josefin! Blev tipsad av en kompis om din blogg. Jag var i Madrid våren 2008 och bodde också hos Esperanza! Shit vad nostagisk jag blir när jag läser och ser bilderna från lägenheten och sånt! Och Andalucíaparken! Är sjukt avunsjuk på dig :) Hoppas du får det jättebra resten och ta verkligen vara på denna tiden! :) Och det skulle verkligen vara jättesnällt om du hälsade Esperanza och hennes familj från mig! Mvh Frida

2009-09-27 @ 11:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0