we chill on sunday

supermysig dag måste jag säga! började med frukost på rummet, frutas frutas frutas, och bara sitta vid datan och försöka läsa ikapp alla bloggar. sen kommer en esperanza in vid kl 11 och säger att hon har dansat hela natten, kom hem 4, har ont i fötterna och att hon är mycket trött! gillar henne mer och mer hela tiden!

därefter blev det promenix, 8 km, med emma och på vägen råkade vi hitta ett litet italiensk glasscafé, farligt.. men gott, så vi satt och njöt av dem übersmå kulorna. därefter blev det parken med matilda också, massa snack och trevligt var det. oturligt nog började det blåsa och himlen blev kolsvart jut när vi kom, men vi överlevde väl, trots att man såg blixtar lite här och där :)

ikväll har jag vart med esperanza och hennes barnbarn och jag har fått se hundratals bilder från bröllopet igår och fått höra deras fyllehistorier. josé hade sjungit en massa och marta hade kommit hem från madrid på tåget och senare upptäckt att hon glömt sina skor.. lyckat där! men som sagt jag gillar dem en massa och det är hur roligt som helst att sitta och lyssna på dem och prata lite då och då.

just nu saknar jag min trognaste läsare som är underbar och som vet att det finns en fin volleybollplan mitt på min skolgård och som tycker äppelmos låter skumt.. mohaha. :-*

PS. PAPPA JAG HAR SETT TRE SOCORDISTAS!!!!



puss!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du verkar ha fått det riktigt bra gumman:)Men jag saknar dig, och just nu hade det verkligen behövts en josse-tilda kväll<3

2009-09-13 @ 23:17:21
URL: http://myownmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0