you make me laugh

jag får nästan ångest nu! ångest över att jag inte träffat och umgåtts något alls med malin sedan i maj ungefär.. idag körde vi i alla fall en avskedsfika och gick en runda på stan och ja, nu förstår jag varför jag saknat att umgås med henne. vi skrattar hela tiden, vare sig det handlar om att skrämma okända turister på buttrix, prova snygga mössor eller kolla på underkläder, allt är kul!

ikväll blir det sista träningen med mina gymnaster, kommer sakna dem en massa! alla är så underbara och härliga, får se..kanske blir lite tårar ikväll.. lipsill som jag är :')

dagens skrattanfall:
emma och jag sitter i datasalen och så får vi reda på att aktuellt och kulturellt troligtvis är inställt. för att försäkra oss om detta tänker vi att vi ringer mormor carro.. emma tar min telefon och ringer. de pratar på.. sen hör jag carro väldigt tydligt och tänker: hum vad hög volym jag har på min mobil, jag hör ju verkligen ALLT hon säger.. sen kommer jag på det.. carro sitter två meter ifrån oss bakom en stolpe i datasalen, och ingen av oss är medvetna om detta, jag knäcker mig och det dröjer inte länge förrän carro och emma fattar. BRA TJEJER, BRA!!







emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: malin

haha nejda ingen fara :) det blev ju ett hastigt hejda sa jag forstar dig!

Hur kanns det sjalv nuda? Borjat packa annu? ;)

PUSS

2009-09-02 @ 18:02:22
URL: http://malinandersson.webblogg.se/
Postat av: Bettan

Ni har då inte alla hästar i stallet ni tre! haha x) PUSS PUSS

2009-09-02 @ 22:55:35
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

saknar dig sötan, fin din blogg har blivit!<3

2009-09-02 @ 23:47:30
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kommer vara saknad!

2009-09-05 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0