do you remember me?

i sat upon your knee
i wrote to you with childhood fantasy.


jag är oerhört glad över att jag, emma och carro tog till vår rebelliska sida igår då vi inte hade vår redovisning idag i alla fall. det jag menar med detta är att trots vi hade världens über arbete framför oss så prioriterade vi lite annat och spenderade hela förmiddagen och delar av eftermiddagen i madrid för att "shoppa julklappar" istället. kalasbra val tycker jag nu i efterhand, bara det att julklappar..blev det så? nja jag köpte inget alls, carro köpte nyårsklänning och emma köpte sig en finfin kofta..ja det är lätt att vara lite egoistisk i den här staden ska ni veta. lisas present är hittills min enda julklapp..får se om jag lyckas till helgen kanske? smått panik..

dagen har spenderats i en iskall skola, men vet ni vad jag har bara 4 riktiga skoldagar kvar på colegio escandinavo nu. fredag är det lucia, nästa vecka har jag bara 3 skoldagar eftersom vi sticker till toledo den 16 och den 17 åker vi in till madrid för att gå på någon info om något europeiskt.. att det bara är kvar så lite känns rätt skönt ska ni veta. jag gillar, eller nej, rent ut av älskar madrid..men någongång måste man gå tillbaka till det normala, halmstad, familj och vänner, eller hur? jag känner att det är dags för att göra det nu. 

borta bra, men hemma bäst! 



emmajosefinbengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0