spread a smile of joy

colegio escandinavo, kl 15.32.
jag: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAA JAA!!!!!!

sista provet var färdig skrivet och friheten kunde börja, ni fattar inte hur skönt detta känns. min värsta (pluggmässigt) termin i hela mitt liv är över och jag kan nu slappna av. att aldrig mer få smygläxor från colegio escandinavo, skriva jobbiga "medeva" uppgifter och inte tillbringa en enda kväll till instängd på mitt lilla rum här med läxböcker upp till öronen. 6 hela dagar återstår - 6 dagar av ren SEMESTER i madrid!

har precis gymmat med emma, vem vet kanske sista gången man satte foten på det där gymmet..jag menar nu kommer jag ha rätt mycket att göra, vill dock klämma in minst en träning till, men vi får se. mina sex dagar av "semester" i madrid kommer spenderas så här:

onsdag: klasstripp till Toledo!
torsdag: foro europeo i madrid, hjälpa emma hitta present till en viss hanna.h, shopping, salad och co!
fredag: avskedsmiddag med de man kommer sakna, utgång!
lördag: kanske en sista runda till madrid, utgång!
söndag: packning, churros
måndag: packning, värdfamiljs-hejdå!
"tisdag": 08.00 827:an mot barajas...SVERIGE!



bild från i helgen, lite juligt är det endå!



emma står och kollar på MYSIGA mockasiner för 5 euro
madre mia, que oferta, verdad!?

min data eller nja internet samarbetar inte med mig längre, så kan inte ladda in fler bilder, men ni kan ju föreställa er en bild på ett mysigt litet stånd där de säljer kanderade nötter, en bild på carro på plaza mayor, en bild på mig med en massa kassar framför en lysande pelare och en bild på emma och carro i tribunal, sådär ja..nu vet ni hur det skulle sett ut va?

emmajosefinbengtsson



Kommentarer
Postat av: Anonym

NU ÄR SNÖN HÄR 5 cm vit snö i morse och det ska bli kallare....En vit jul? kanske

2009-12-16 @ 09:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0