ge mig 30 grader kallt, tomtar överallt..

segare knäck och fetare fläsk från grisen
ge mig mer mer, jag vill ha,
ge mig mer jul

för december månad har min blogg en liten ny stil. varje dag kommer det en liten trudilutt från någon jullåt som överskrift på inlägget. påskyndar julkänslan och framför allt längtan efter julen!

dagen idag har jag redan berättat nog om i det förra inlägget och nu kollar vi framåt istället. eller okej jag tänkte berätta om lite dåtid som jag inte berättat om än. EL CLASICO I EN SPANSK LÄGENHET MED EN MASSA SPANJORER ÄR KUL SKA NI VETA!!!! träffade en massa nytt folk som jag aldrig träffat innan..tyvärr blev jag nog inte allt för populär.. tror inte en enda svensk var så populär denna kväll för real fans och speciellt inte de som sitter på golvet och blir überglada och ler som jag vet inte vad när zlatan gör mål hoho. alla män börjar skrika svärdomar och blir förbannade, kvinnorna i huset blev lite halv sura men uttryckte sig lite lugnare , arturo börjar skratta eftersom han hatar fotboll och älskar att se sin familj bli upprörda över något så töntigt som fotboll (sa han till mig) och jag blev självklart glad.

fernando: MADRE MIA, LOS SUECOS... (herregud dessa svenskar!!)
jag: SI MADRE MIA, QUE VAMOS A HACER CON LOS SUECOS... ;) (ja, herregud. vad ska vi göra med dessa svenskar..)







den irriterade mannen i real-tröjan kom till mig efter matchen och bad om ursäkt för sitt språk och det dåliga första intrycket..haha!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Lina, 17 år och bor i Madrid

gud va kuul med massa människor :D

2009-12-01 @ 21:10:14
URL: http://lindefors.blogg.se/
Postat av: Matilda

den 28 december narmar sig med storsteg :)<33

2009-12-03 @ 14:21:21
URL: http://mywonmelody.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-03 @ 14:21:53
URL: http://myownmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0