hurry down the chimney tonight..

efter en sån kväll som igår känns det väldigt väldigt ledsamt att man inte ska gå i samma klass som vissa personer nästa termin. stora delar av klassen gick tillsammans till star studio och vad mer kan man säga än att vi hade roligt! what happens in madrid stays in madrid.

ikväll blir det förmodligen (HOPPAS JAG) restaurang med klassen och sedan en sista utgång i madrid. jag fattar det inte, den sista! visst man kommer tillbaka, men det är verkligen slutet på denna resa nu, snart är jag hemma i snöiga halmstad igen, unbelievable!

s a k n a r   e r   !



oh hot damn..



KVÄLLENS BÄSTA - klussi hade skrivit en dikt om halmstad och att vi ska hem.. ÅH!



..dikten gjorde oss lite tårögda och kärleksfulla!

och denna bild är tillägnad julia!



du gav mig en ask med flourtabletter, en för varje dag jag hade kvar i madrid, en för varje dag som en nedräkning tills du får se din älskade syster igen (hehe) och nu..ser du syster? TRE YNKA TABLETTER KVAR. varje dag har jag tagit en och tänkt på dig. TACK, vi ses snart. älskar dig!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: julia

haha vad du är sööt ! jabba dabba do nu kommer du snart !!!! :D <33 älskar dig med bästa syster

2009-12-19 @ 16:58:00
URL: http://funkypunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0