jag kommer hem igen..

klockan är 06.35, jag har vart vaken en timma redan och igår gick jag och lade mig vid 02.00 ungefär. herregud snacka om att jag kommer sova gott på flyget sedan eller? känns jättekonstigt, sitter här och räknar ner hur många minuter jag har kvar i detta hus..sjukt!

nu har jag i alla fall dragit på migöverdrivet mycket kläder i form av jeans, strumporx2, linne, långärmad tröja, svart transparent långärmad tröja, svart/vit randig långärmadtröja, sjalx2, halsduk, jackax2 och mössa! upptäckte nyss att min väska gått upp i vikt helt plötsligt..(det är esperanzas julklapp som gör det..haha) och nu väger min lilla goding hela 22.9 kg..nu måste jag bara tro på att denna vågen stämmer annars är jag körd!

detta blir mitt sista inlägg från madrid! det har vart jättekul att se att så himla många faktiskt har velat läsa! (kommentarerna har ni dock vart snåla med, tss) tänkte avrunda med att säga att detta är något jag tycker ALLA borde göra någon gång i sina liv. jag har haft de bästa, men på sina sätt hårdaste, 4 månader i hela mitt liv, det kan jag garantera! så allihopa, VÄLJ SAMHÄLL EUROPA! eller SYND OM ER ATT NI INTE VALDE SAMHÄLL EUROPA!

nu väntar en sista frukost tillsammans med esperanza aka nina (kodnamn)! sen tar jag mig en promenad med ca 30 kg packning...vågar inte lita på bussarna!

ha det så bra allihopa..snart ses vi i SVERIGE!



här hade vi en hel resa framför oss!



jag har haft det bra, men nu är det dags att gå vidare..

snipp snapp snutt så var denna saga slutt!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0