jag ser det snöar..

..det står det i alla fall att det gör just nu i halmstad. molningt med lätt snöfall, stämmer det?     

har inte hunnit blogga så mycket i helgen, men det har sina förklaringar eftersom man vill hinna med så mycket som möjligt nu innan man åker hem om 8 dagar! i lördagskväll blev det i alla fall bio med emma, lina, carro, linn, erik och klussi. 2012 blev det! jag och emma satt och kramades och nöp tag i varandras armar hela filmen, späääännande! haha.

söndagen bjöd på 7.5 timmar i madrid! kan en söndag spenderas bättre? jag och carro började med el rastro, vilket var hur bra som helst! på 5 minuter hade vi väl hittat det mesta vi behövde, ungefär! efter el rastro följde jag med carro som visste en "genväg" till plaza mayor där det är julmarknad..yeah right! vi kom in i ett helt skumt område som slutade med ett torg där det bara fanns en viss typ av personer och 99% var antingen fulla eller höga. sen när dem ropar efter oss och säger - rusas, rusas! (ryskor)..kanske inte världens komplimang haha!

julmarknaden visade sig vara kanonbra för den som vill köpa julkrubbor, jesusbarn och mossa, men nja kanske inte lika bra för oss. så vi fortsatte dagen med julklappssopping och mys på thaibuffé. emsingen kom senare med och vi avslutade kvällen i tribunal för ännu mer shopping.



liten bild från rockkonserten i helgen, ösigt var det!
fler bilder från helgen kommer :)

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Louise

Jo, lätt snöfall har det allt varit, i förmiddags i alla fall. Men det var så pyttelite så det syntes knappt på marken. Men det var fint att titta på :)

2009-12-14 @ 21:22:30
Postat av: emmy

nej jag har ingen aning om vem det ar annu :o har du? <3

2009-12-15 @ 10:35:31
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0