sleigh ride together with you

idag är den en sån dag som är mer perfekt än andra och man vill bara mysa och hålla sig inne ( i och för sig har jag inte dragit upp persiennerna ännu och klockan är 17.15..kanske fint väder ute?). jag hoppas på lite grått väder för då känns det bättre för mitt samvete att jag gick upp 13.30 idag och att jag bara legat och kollat julkalendern, film och lyssnat på julmusik hela dagen.

- fritt från värdfamiljen
- pratat med vänner och morfar och millan
- hög musik och dans till jullåtar
- jag är hur glad som helst
- ikväll blir det efterlängtat julmys en la casa de caroline..
- 16 dagar tills man träffar familjen..

KAN DET BLI BÄTTRE?









igår var en bra kväll! star-studio och en massa roligt folk.
invigde mina skor..om man ska vara fin ska man lida pin..stämmer bra det!

uppdatering om julkvällen och liknande kommer inte förrän sent imorgon kväll troligtvis.

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: papput

du börjar väl inte att få dåliga vanor, "dottra" min!

2009-12-06 @ 21:09:59
Postat av: Annika

grattis till mamma bengtsson i efterskott :) haha, tror bara lisas näsa är lite svullen! puss!

2009-12-06 @ 21:26:30
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0