bakning och musiktävlingar

kl 09.15: en pigg och glad carro ställer sig i dörröppningen till hennes värdsmammas sovrum, där jag och emma slog läger för natten, och ropar/sjunger - godmorgongodmorgongodmorgon! ville bara dra täcket över huvudet och sova i några timmar till, men vi hade planer för morgon så det var bara att stiga upp. till slut orkade till och med rosa-gosbrallan-emma också sig upp och vi intog köket.

att börja en ledig måndag med scones bak och en massa härlig musik, kan det bli bättre? vi hade till och med hittat grahamsmjöl, förstår ni? nyttiga grejer i spanien, det är grejer det! blev en låååång frukost med en massa musiktävlingar och tre mätta magar, men det är bra! två vecor i rad har jag faktiskt varit mätt flera gånger, getting better!

kl 12 skulle carro in till staden och träffa sin papi-papichulo och alex, så jag och emma drog oss också hemåt. lämnade lägenheten riktigt ren och fin och ingenting ser annorlunda ut än när vi kom dit (bildbevis finns). nu har det bara blivit plugg och sen ikväll tänkte jag ta mig till gymmet och träna och bubbla lite bubbelpool.



knåda-knåda-knåda-knåda (åh nu blev jag sugen på att se trolltider :o)



scones-integral-köttbullar



masterpieceübermax skulle jag vilja kalla dem

finns en massa mer bilder..men jag gör er en tjänst genom att inte visa dem, sen filmer på hur man äter kex, ja det får ni sparas från att se med!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhå det är ju mitt kök ju :) Trivs ni?

2009-11-12 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0