boccaccio kan ga..

och do, eller han ar nog redan dod forresten! men i alla fall.. hade svenska prov om medeltidens litteratur, boccaccio..stalldrangen och drottningen, herr capacello eller vad han nu heter (ohja jag ar ett proffs pa det har..) skrivkramp som vanligt och for lite papper sa man fick klamma ihop allt..men jag lyckades halla allt jag skrev pa pappret pa nagot satt i alla fall :)

marks det att jag sitter vid en data utan svenskt tangentbord? japp sitter i datasalen, brukar funka att byta till svenska men just vid den jag valde gar det inte.. dagen borjade bra med frukost pa mitt rum och ensam mamma soker, sen fick man springa till bussen och nar man kommer till bussen kommer man pa..just det jag har sovmorgon idag! SMART ar jag.. aja blev att aka till skolan sa fick jag tid till ett till ensam mamma soker avsnitt och blev aven 12 euro fattigare..HAR KOPT SKOLTROJA!!

nej snart kommer en "kandis" (forfattare) hit och snackar om madrid med oss, byebye!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Annika

blää medeltidens litteraturhistoria!

2009-11-25 @ 16:20:57
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0