"det berodde nog på vädret"

svenska sak om medea gick skit! g+ och en frustrerad josefin som är äckligt sur på eva som rättar saker som:
Min bild av Jason... Eva: Du måste skriva bilden av Jason... vad är skillnaden? min text eller din? sen på nästa lektion kommer jag ut och ska få reda på engelska betyg på mitt speech.. fortfarande sur på eva och där står hon och ler och säger att jag fick ett solklart mvg. sen säger hon helt plötsligt:
- var det inte du som gjorde ditt tal ute på fotbollsplanen? åååh det måste berott på solen och vädret att det blev så bra! haha trodde jag skulle knäcka mig.. hon har något emot mig!

det är skönt när man slipper eva på lektionerna ibland så man bara kan sitta och prata en massa skit och koppla av lite! carro och jag hade ett djupt samtal som slutade med att det bildades ytterligare en ny term i klassen, "att göra en josefin" finns nu också! trodde jag skulle slippa undan och inte utmrka mig så mycket men nu existerar den. att göra en josefin = se positiva saker i opositiva saker och sedan ge dålig uppmuntran. (åh jag sprang 3 km på 45 minuter, J:men det är ju bättre än 46 i alla fall!) (åh jag amputerade min högra arm igår, J: men du har ju fortfarande en vänster arm, nu ska du bara bli vänsterhänt med) (jag var lite trött, men bättre det än att jag åt en bulle) haha internt, så ni fattar inte men det är kul!

resten av dagen har spenderats med matilda och maria på gymmet och självklart i mitt lilla rum någonstans under matteboken..drunknar i den. matilda och maria är hur toppenbra som helst och vi började snacka om hemresan.. när de kommer tillbaka efter jul är inte vi halmstad kvar.. kommer sakna er, A LOT!



en maria och en carro för några veckor sedan!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: julia ")

sv: haha gör jag ?XD taackar tackar lånade din kamra så det är nog därför :P



fattade inte riktigt det där med talet på fotbollsplanen.. vad menade de ? saknar dig med. te queiro!

2009-11-12 @ 18:17:23
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0