fotbollskväll

3 november och det är riktiga sommargrader utomhus, tackar tackar! får väl passa på att njuta nu så länge det varar, vem vet när jag kan sitta ute i linne i november nästa gång?

kan man börja dagen bättre än att sitta i ett mörkt klassrum, kolla gladiator och samtidigt äta LISAS MUMSBRÖD? herregud hade glömt hur gott det är.. äntligen grovt bröd, så tack mamma för att du orkade baka åt mig. det där brödet gjorde min dag!

här i spanien verkar det som om att det enda man gör på idrotten i skolan är att springa 3 km. börjar bli lite småtjatigt nu, av kanske 5 lektioner har vi sprungit 3.. vad är det? lite mer variation tack! som tur var fick vi avsluta lektionen med lite volleyboll på den fina planen på skolgården. alltid lika kul ju!

har suttit och pluggat geografi sen jag kom hem och nu är det spanienkunskapsprov som ska fastna i huvudet. usch usch.. men har bestämt att det får gå som det går för man orkar inte sitta och plugga hela tiden! det funkar inte i längden, får bli att prioritera.¨så idag tänkte jag vara social och kolla fotbollen (real-milan för er oppdaterade fotbollshatare...för jag är alltid uppdaterad...ja) med esperanza och josé. om det blir förlust för spanjorerna kommer jag sitta risigt till med två fotbollsgalna spanjorer på varsin sida av mig.. håll tummarna för vinst, för min skull!



emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: deniiiiise :)

Va härligt bild! :D

Sommarvärme? Jaa här i Halmstad var det ca 2 grader och blåste storm idag... >.< <33

2009-11-04 @ 18:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0