f(x)=15-5x

åh jag får panik! jag fattar ingen matte alls, jag har sagt det förr och jag säger det igen. ser väldigt mörkt ut just nu och det ska göras 140 sidor till mitten av december typ.. en sida tar ca 2 timmar för mig att göra. 280 timmar matte ska läggas ner då typ, vilket är ca 12 hela dagar.. vill fatta men mitt huvud samarbetar inte. nu ska jag tröstäta lite godis och försöka göra några tal, hoppas sockret ger mig en kick!

tänker dra mig till gymmet sen och springa en massa och bli riktigt äckligt trött, kanske simma med och göra lite allt möjligt. målet är i alla fall att bilda en hemsk träningsvärk till imorgon. kommer nog bli trevligt!

ikväll skulle vi in och göra madrid.. men alltid ändrade planer! nästa heg gör vi madrid på riktigt och ikväll blir det vff i carros lägenhet (värds-förälder-fritt). blir toppen det med!

tänkte passa på att säga grattis på fars dag till min underbara fader! om jag hade vart hemma hade jag köpt en ny hårddisk till dig, dammat kontoret, sorterat alla dina skivor, putsat dina skor, hjälpt dig med att göra om sovrummet, lagat mat, diskat allt, putsat din lins på kameran, sorterat alla kamerasladdar och usb-sladdar och gjort en riktigt god söndags fika till dig + bryggt gott kaffe.. tyvärr tyvärr tyvärr är jag inte hemma, så du får nöja dig med vad julia ger dig, men inte kan jag tro det är något lika fint som jag skulle gett dig.. hihi ;) GRATTIS ÄN EN GÅNG! <3



för en gång skull ska jag erkänna det..
du är rätt fotogenisk pappi :)

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Andie

f(x) = 15 + 5 x

f'(x) = 5

2009-11-08 @ 15:07:12
URL: http://fashionshots.blogg.se/
Postat av: josefin

Jag kan hålla med dig att han tar bra kort.men jag undra om du gjort allt detta till honom om du varit hemma.Stefan Tina och Hans-Åke har varit här på middag och kaffe med tårta och grattat din gamle Morfar.Hälsningar från oss två.Ha det bra

2009-11-08 @ 16:04:19
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: julia

haha torligen inte men jag gaviallafall en slips med tips ;)

2009-11-09 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0