it's my time

att vakna av att klockan ringer 06.50 efter en långhelg är inte alltid så trevligt! ville bara ligga kvar i sängen imorse, men vad kan man göra? upp och hoppa och springa till bussen som vanligt. ny skolvecka, nya tag!

fick en chock idag. för en gångs skull hade vi inte löpning på idrotten, förstår ni, det är sensation! vi hade polka-dans, tänjningsövningar, tunneldatt och styrka. polka var riktigt kul och jag måste säga att vi var duktiga på det, killar som tjejer det gjorde vi bra! idrotten räddade nog dagen idag faktiskt. den 1.5 timmen var den enda tiden idag i skolan som jag inte har frusit konstant! har gått runt och gömt mig i min goskappa hela dagen. det är iskallt! först sommar sen pang, slår det till på en natt och det blir vinter. höst existerar inte i detta land som jag hamnat i.

frös lite på eftermiddagen/kvällen med och mitt i mina huttringar kommer världens bästa lina med världens bästa idé: powerwalk!! så vi begav oss ut på en runda. har saknat det, våra powerwalkar varje måndag innan skolan och en massa massa prat. hoppas på en bra sovmorgon i schemat i vår, då är den paxad för powerwalk med min lina aka s..f.. ;)

idag bestämde jag, matilda och nea troligtvis att det blir bio på torsdag kväll! vi ska besöka den odubbade (thank god att den finns) bion i madrid och kolla på flickan som lekte med elden. alltså blir det svensk film med svenskt tal och spansk text. kommer bli toppen!

btw, robert pattinson eller edward cullen eller twilight-snyggingen kommer hit på torsdag... vi ska hitta honom..vi ska vi ska vi ska!



close up!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hälsa Robert från mig! :)

2009-11-11 @ 16:44:20
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: julia bengtsson

vaa!!!? gud vad avis jag blir vill också vara i madrid nu. hälsa från mig ! vart ska ni "kolla" på honom ? :O

2009-11-11 @ 17:24:39
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: Maddebäst

OOH PUSSA HONOM FRÅN MIG! :D

2009-11-11 @ 19:52:29
Postat av: alice.

Ska du?? :O Jag är inte med i ''Twilight-hysterin'' ännu, men när jag har läst böckerna kommer jag nog att vara det. Vad coolt ändå att få se honom!!

2009-11-11 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0