killing me softly

killng me softly. hoppas ingen får ett infall i att "döda mig långsamt" bara för jag skrev det, nej det är bara det att den där låten har fastnat i mitt huvud.. det är väl så det går när man står instängd i ett pyttelitet rum, utan syre och varmt som i en tropisk regnskog och det enda man hör är höga röster som sjunger "killing me softly with his song.." ja vi har haft kör-rep idag igen!

jag säger bara äntligen äntligen helg! att börja helgen med plugg är kanske dock inte det bästa..men plugg på starbucks är alltid lite bättre, i alla fall ibland.. asturias arbetet har satts igång och det är väl bara att jobba på. samhällsprov på EU på måndag med.. okej "kill me softly" gör det bara! deprimerande med plugg, men nu känner jag att okej jag ska börja prioritera.. jag åker hem om 4 och en halv vecka, dem veckorna ska bli bra och inget ska få hindra mig från att ha kul, speciellt inte plugg. det får gå som det går!

bara för att blanda nytta med nöje ska jag, carro och emma dra oss in till madrid ikväll för att ha en riktig lugn och skön kväll. ska sätta oss på salad och co och ha en EU-middag. diskussioner och glassmaskin. kan bli bra, mycket bra!



dagens bästa: julmusik på starbucks!
dagens sämsta: LF

 
emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: alice.

Jag tycker om den låten mycket! :)

2009-11-21 @ 12:03:38
Postat av: valle

modell??

2009-11-21 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0