me and my mamacitas..

..drar nu iväg till hard rock café för att äta kvällsmat tillsammans. man måste ju bygga på sin "samling" i vilka hard rock café man har vart på runt om i världen.. kan väl säga att jag noh bara vart i stockholm haha, men nu när man endå är i madrid kan man väl lika gärna passa på att gå dit!

dagen har spenderats i ett kallt-kallt.kallt colegio escandinavo. har ätit en god tårta som lina och linn bakade igår (helsvenskt med bob sylt och hela köret), har haft lucia rep (ÅH RYSNINGR) jag och carro fick dock känna på vilka nackdelar det finns med att vara långa som flaggstångar..lusselinnena var för korta..aja vi kör på egen trend till knäna ungefär (okej det var en överdrift) sen kollade vi på de andras liv eller das leben auf der anderen (tänkte en massa på matildabesten eftersom vi såg den i tyskan i våras..miss you). sen har jag och emma besökt biblioteket för att plugga..en fredag, jag tror jorden går under!



emmajosefinbengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0