starbucks-kicken

ja jag vet inte riktigt vad det var personalen på starbucks hällde i våra chai muggar och andra latte muggar idag.. koffein på hög nivå eller något annat kanske?! en kick gav det i alla fall! herregud, stackars de tre spanska killarna som satt och övade på någon powerpoint, stackars affärsmannen i kavaj och stackars de två dejtande killarna för att vi gjorde dejten mindre lugn och romantisk, men kul det hade vi helt klart!

bara att komma ifrån sitt rum en gång i veckan och "plugga" på ett fik eller vart som helst gör hur mycket som helst. motivationen blir bättre och framför allt slipper man deppa ihop totalt. men okej, man kanske pluggar bättre hemma, fast vi gick faktiskt igenom geografi provet och konstaterade att det mesta är rätt logiskt. t.ex att en resurskonflikt är en konflikt om resurser och att förnybar naturresurs är en naturresurs som går att förnya, smarta är vi faktiskt!

plugget dog ut allt mer efter att kameran kom fram.. jag säger bara reflex lekar! hemska, förnedrande, äckliga och ruskigt fula bilder, men klart man bjuder på sig själv för lite skratt! det gjorde vi bra matilda, emma och carro!

nu ska jag äta i min ensamhet, på mitt rum! äntligen! (ingen är hemma det är därför, så var lugna jag har inte gått och blivit helt osocial!) sen blir det lite plugg till och därefter... GREVEHOLM! ipred-lagen existerar inte i spanien.. säger inte mer :)







säger bara att efter de här bilderna blir det too much och går inte att visa. bilderna har egenrätt av emma petzén, caroline lilja engström, matilda söderman och josefin bengtsson!

ha en bra kväll allihopa!
emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Jazzin

Fint klädd som vanligt Jossan ;)!

2009-11-04 @ 21:12:52
Postat av: Erman

mår ni bra i madrid eller? :S <3

2009-11-04 @ 21:16:31
Postat av: josefin

sv j: men tackar du! :D

sv e: hahaha nej! vi mår psykiskt sjukt kan man nog säga, fy haha så stört! <3

2009-11-05 @ 00:10:06
Postat av: Erman

haha din buse :) <3

2009-11-05 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0