arg som ett bi, men skrattar

att lägga sig kl 01 bara för att man ska göra en massa saker som egentligen inte är min sak att göra.. SUR kan jag säga att jag var, nämner inga namn, ingenting, men jag hatar när det blir så här! tur att man får sig ett härligt skratt nu på morgonen då istället. ibland kan det vara så värt att ta bussen 07.45 för att hinna spendera en halvtimma i datasalen innan man börjar.

nu ska mitt sura, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig, jag försvinna och jag ska ladda inför en solig dag med 3 lektioner.. ett källkritiksprov som förhoppningsvis ska gå bra, trots att jag inte hann öva igår pga x.

imorgon,imorgon,imorgon
<3

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: julia

haha, är det inte vanligt att du är sur? XD

2009-10-27 @ 16:56:46
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: josefin

hahahaha och vad vill du säga med det julia? :o

2009-10-28 @ 09:38:28
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0