cold as ice

igårkväll blev det mys i soffan med esperanza och josé framför espanoles en el mundo som besökte stockholm! ett program som handlar om att de besöker olika spanjorer som bor runt om i världen. igår var det då stockholms tur, så det var kul att se lite svenskt. kräftskiva, köttbullar, skansen.. men eftersom fotbollen anses som det viktigaste som finns på tv här i spanien blev programmet framflyttat så det blev en sen kväll. runt kvart över 12 kunde jag krypa ner under mitt täcke för att sova!

idag blev det kör i skolan! ohja det går bra med sången och på fredag har vi uppvisning/konsert inför skolan och föräldrar. kom vet jag! nej, men "våran jord är inte stor" och "let it shine" kommer nog bli två riktigt bra nummer ska ni se.

idag är det inte sommar ska jag säga.. usch raggsockarna på idag igen, halsduk och jag sitter här inne på mitt rum och skakar tänder! vet inte vad jag ska göra, känner mig helt nedkyld och om jag inte blir sjuk inom några dagar är det en sensation! en dunjacka, varm choklad, duntäcke, vantar och mössa är vad jag skulle vara i stort behov av just nu.

nu blir det till att plugga.. en massa!



när man fryser som mest och tar fram raggsockarna kan man hitta sådana
här lappar instoppade i ena strumpan.. att veta att någon tänker på en och
att man om 7 dagar träffar familjen gör en lite lite varmare :)

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Merahanna

ser ut att det är varmt där nere. Med risk för att verka tjatig - men ni måste börka gå ut på klubbar nu. Om nu upptäcker det typ 3 v. innan ni åker hem, så kommer ni att ångra er att ni inte började tidigare! Lovar, ni kommer älska det. Var inte rädda fär att inte komma in på ställena för att ni inte är 18. Det kommer finnas inkastare utanför som kommer fråga om ni är svenskar, ni säger ja, de visar er in framför kön och ger er fria drinkar - allt detta för vi är blonda snygga svennskar! :)

2009-10-21 @ 22:51:44
Postat av: julia

bra attt du b lev lite varmare XD <33 ses SNART! IHHHH.. :D :D :D LÄNGTAR ...

2009-10-22 @ 22:16:03
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: julia

bra attt du b lev lite varmare XD <33 ses SNART! IHHHH.. :D :D :D LÄNGTAR ...

2009-10-22 @ 22:17:24
URL: http://funkypunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0