¡cumpleaños feliz!

idag, den 19 oktober, för sjutton år sedan föddes en söt liten filur. den söta lilla filuren fick namnet clara angelica fritzsche och sedan den dagen har hon vart min allra bästa vän, i ur och skur! vi har gjort det mesta vi två genom dem här 17 åren. kan nog inte ens räkna till så många timmar som vi har varit med varandra. idag är hon alltså äntligen sjutton år och det tycker jag ska firas rejält! första gången någonsin jag inte kan fira henne med tårta och födelsedagssång dock, men om snart en vecka kommer hon hit, till madrid och då ska jag se till att sjunga otroligt vackert!

satt och kollade igenom en massa bilder och fy vet inte var jag ska börja.. allt från midsommar, tysklandsresor, dagisbilder, bebisbilder, hemska egobilder och allt möjligt på oss två och då insåg jag riktigt hur mycket jag saknar oss, jag saknar henne! men det spelar ingen roll att vi sitter flera hundra mil ifrån varandra, du är fortfarande min bästa vän och jag tänker på dig varje dag.

"some people make the word special just by being in it"
sitter och kollar på den där texten som står på mitt album jag fick innan jag åkte,
och clara, den texten skulle lika gärna vara riktad till dig!

ä l s k a r d i g m i n b ä s t a v ä n !

nu blir det bildbomb.

       
              
              den 18:e oktober 2007 bestämde vi oss för att permanenta skallarna!

 

go och glad med sina nya swarowski ridvantar!       jag behöver nog inte ens nämna att hon är en söt en?

 

jag och djävulen är nog met lika på denna bild..          " vi ska vara allra bästa bästa vänner..."
men kolla på födelsedagsbarnet, söt som vanligt! 

       

                   här har vi en flitig en som håller på att mäta ut något kul på syslöjden

 

fotboll är ju också en passion ja, heja clara!               sevärdheterna får du se om 1 VECKA!

                                        
                                               vi har gått i samma klass i ett antal år..

     

    tänker du på vår tröja min vän?                                     hahaha, internt skämt.. kommer du ihåg? ;)

                                             

ja det var väl cirka 1/789568 del av alla bilder det finns på oss, men min data orkar inte lägga upp så många så nu sätter jag stopp! ikväll ska jag ta på min fina tröja, med oss två som motiv, och sova riktigt gott! hoppas din dag har varit lika perfekt som du själv är och nu sitter jag här och hoppar av iver, nästa vecka kommer du! CAN'T WAIT! grattiskram och grattispuss på världens finaste!
<3

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Claaraaaa

Alltså det va den bästa texten ever!!! och bilderna alltså... Jag säger bara, en bild säger mer än tusen ord! :P jag vet inte ens vad jag ska skriva, vet bara att hur mycket jag än funderar så kommer jag aldrig i hela mitt liv komma på något bättre! xD du har så sant i allt du säger, och speciellt att jag saknar dig och att det ska bli helt insane med kul att träffa dig igen!! räknar ner dagarna nu... älskar dig för alltid, underbaraste bästis, våran aksa skall spridas tillsammans ut i vilda vindarna när vi dör, så all kärlek kan blandas och så vi aldrig kommer vara utan varandra. kramar till tusen<3/ Clara =)

2009-10-19 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0