dan före dan

idag känns lite som det kändes innan julafton när man var lite. dan före dan.. vet att jag tjatar om det jättemycket, men tycker bara det ska bli så sjukt kul att träffa familjen imorgon!! utan dem i två månader och imorgon ska man träffa dem! satt och försökte förklara för mamma att man måste byta metro i tres olivos.. hon trodde mig inte kändes det som, men åk ni vidare så får vi se vem som har rätt :) skickade i alla fall en väldigt vacker bild för att visa hur de ska göra!

dagen har vart VARM! sol sol sol, sommar igen. det går upp och ner hela tiden, men riktigt härligt väder just nu. hade ett källkritiksprov och ja.. jag vet jag är seg! jag blev inte född till en sån person som fröken lilja-engström, 5 minuter sen är allt klart! haha, snarare dryga 2 timmar, good job! jag kommer få problem med min slöhet.

nej nu ska jag ta mig i kragen och göra det första mattetalet sedan i maj.. matteboken, exponent B, är du redo för att bli slängd i väggen, bli dränkt av ilskna tårar och kanske få sig en och annan spottloska i dig? get ready, för nu kommer jag..



vacker bild som ska visa hur päronen och julia ska byta i tres olivos imorgon..
förlåt för mina teckningstalanger.. om ni inte kommer fram imorgon.. skyll på denna!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: josefin

Hej! läste din blogg om päronen och Julia undra hur det gått om dom kommit fram eller om dom åkt någon annanstans.

Kramar Morfar och Millan

2009-10-28 @ 17:29:48
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0