kom fram lille ronaldo!

vem är bäst gymnasiet eller högstadiet, gymnasiet eller högstadiet, gymnasiet eller högstadiet? ohja vi vann ju fotbollsmatchen i eftermiddags då, härligt spelat allihopa! det var hur varmt ute som helst, solen sken och svetten rann, härligt va? gick riktigt bra med spelet tycker jag, kul att så många faktiskt var med och att vi tog det på blodigt allvar haha. (behöver ju inte nämna egentligen att vi vann på straffar.. men men, det är vår hemlis) är helt säker på att det satt någon real-madrid spelare gömd bland några buskar för han ville lära sig en del trix av oss! så om kanske lille ronaldo gör någon extra snygg fint, dribbling eller helt enkelt ett riktigt drömmål i nästa match, så vet ni vart han har lärt sig det, colegio escandinavo la moraleja säger jag bara!

nu vet jag hur ett spanskt skolfoto och enskild fotografering går till. det säger klick. kom upp på kullen, satte mig på en stol, hann inte reagera förrän vaktmästaren (JA det är vaktmästaren som tar skolfoton på den här skolan, haha) tryckte sitt finger på knappen och klick färdigt! om det var så i sverige.. där sitter man på en pall, inomhus och lyssnar på en fotograf som säger: haka upp, lite rakare rygg, pytteyttepytte lite vändning mot höger, STOPP, nej tillbaka lite.. ja ni fattar. mitt råd: alla mina fans där ute som är skolfotografer, lär er av spanjorerna! :))

nej efter konstant afghanistan-plugg (tack världens bästa papput!!) sen klockan 18 ska jag nu lägga mig i sängen och bara.. plugga! läsa om muséerna här i madrid, wonderful. godnatt på er, hasta mañana.

disfruta de los fotos!









emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: JaZzIN

Fina ben jossan :D

2009-10-07 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0