feel it my friend

blev en tripp in till huvudstaden med emma, trevligt som vanligt. vi började med puerta del sol för i lördags när vi var ute på kvällen upptäckte vi en gata vi aldrig sett innan, haha typ den största med stradivarius, zara, bershka, lefties och alla affärer, så vi strosade runt där ett bra tag. det är dock väldigt lätt att fastna och hinna med ca 4 affärer på typ 2 timmar! farligt farligt. idag fick jag äntligen köpa min blus som jag skulle köpa sist med.. men då hade ju lilla tjuven varit framme, men idag kunde inget stoppa mig! it´s mine :)

vi drog vidare mot tribunal för att kolla runt lite där, vilket tydligen skulle vara mysigt. behöver nog en dag till där för att hitta de bästa gatorna, men det var väl helt okej, mycket mindre folk och härliga affärer. hittade en affär som vi blev kära i. jag ska seriöst börja dansa något och bli riktigt streetare, herregud vad snygga grejer det finns! byebye blusen, du borde bli utbytt mot den stora t-shirten och keppan!

helt plötsligt blev kvartererna rätt skumma och det fanns en massa skumma prylar (säger inte vad) i många affärer och skyltfönster.. det var först när jag hittade porräffären med herrtidningar som jag fattade det, vi var i ett bögområde hahaha, oops we did it again.. sist var det horområde, nu var det bögarnas högkvarter! men vad gör det, kul var det!

tågresan hem blev rolig. jag var hög på kaffe och emma var på allmänt bra humör så vi underhöll några spanjorer genom att sjunga lilla snigel med stängd mun och annat trevligt. that's how we do it on the train.
nej nu ska jag njuta av min gott och blandat påse jag vann i skolan och bara kolla film.




emma i sin nya tröja från favoritaffären, töööfft!



let's go HIPPIE (-hoppie)!



eh bögvarter var det va?



en träningsnarkomans godisaffär :) POWER

h-h-hasta mañana,
emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh töser, ni verkar ha det super :)<3

2009-10-03 @ 10:53:08
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: julia

haha du passar faktiskt i den stilen XD tröjan vad grymt cool men du köpte inte den va ?love you <33

2009-10-03 @ 10:56:20
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: Malin

Josie du måste ta oss till dessa affärer:D 10(9?) Dagar kvar nu:D

2009-10-04 @ 04:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0