G vs H

nu sitter jag i datasalen som vanligt varje morgon, men denna morgon orkar jag inte kolla på hollywoodfruar eller något, sånt får jag göra när jag har tid.. och tid har jag verkligen inte just nu. vaknade ungefär tre gånger inatt för jag var orolig över hur jag ska hinna allt, haha ha mardrömmar om skolan? tsss, men sen när jag vaknade var jag lugn som en filbunke och fattade inte vad jag stressat upp mig för, så ääsch talibaner och soldater i afghanistan kommer bli så bra! wihoo (positiv som alltid)

förvånansvärt mycket män på bussen idag. vad har hänt? har la moraleja miljonärerna gått och börja tycka om manlig arbetskraft mera? hmm detta ska undersökas noga.. men självklart fanns alla goa tanter med idag också plus lilla komandoran, måste vara samma tanta som spelade komandoran i emil i lönneberga, fränt va?

idag blir det:
- skoldoto alldeles strax, YES!
- fotbollsturnering, gymnasiet vs högstadiet och som vi ska knäcka dem! mohaha.
- ta med mig frida hem för esperanza ska hjälpa henne.. vi ska busa lite.. ska skriva in frida i mitt hus så hon ska kunna få träna på gymmet. hon bor nämligen i san sebastian och då blir gymmet mycket mycket mycket dyrare.. så nu ska vi lura alcobendas kommun att frida bor på min calle i mitt casa.



så här ser vi ut i eftermiddag, fast lite kvinnligare!

see you later, hasta tarde!
emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: papput

Det är riktigt trevligt att läsa din blogg, att du har så mycket fantasi, måste fått det av mig, hälsningar papput

2009-10-06 @ 18:01:44
Postat av: papput

Det är riktigt trevligt att läsa din blogg, att du har så mycket fantasi, måste fått det av mig, hälsningar papput

2009-10-06 @ 18:03:15
Postat av: jossut

att jag har så mycket fantasi ja, klart det kommer från dig papput! <3

2009-10-07 @ 18:37:12
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0