GRACIAS DIOS, ES VIERNES!

THANK GOD IT'S FRIDAY!
TACK GODE GUD, DET ÄR FREDAG!
(kör på lite lina stil idag)

äntligen är denna skolveckan avklarad och nu väntar långhelg, känns rätt så härligt måste jag medge! varför långhelg? jo för det är spaniens nationaldag på måndag, stackars er där hemma ni får vänta till 6 juni.. ack ack ack.

nu ska jag säga något som ni knappast kommer tro på, eller så kommer ni börja skratta, eller så kommer ni bara helt enkelt inte tro vad jag säger.. hahaha jag har gått med i skolkören! väldigt många av halmstadtjejerna har gjort det och idag hade vi vår första lilla sånglektion. underbara stämmor och härliga sånger, det här kommer bli toppen, eller vad säger ni? fn-dagen den 24 oktober och ett lussetåg PÅ IKEA inför massa spanjorer, fattar ni vilken grej? vi kommer bli kända med vår lilla kör, eller coro som man säger på mitt nuvarande språk. våra hits än så länge: "våran jord är inte stor" och "I still haven't found what I'm looking for", lite barnlåtar och lite U2, kan det här bli annat än bra? är superpepppp! btw, jag kan inte sjunga, men vad gör det? DET ÄR KUL, gemenskap!

nu har jag suttit här och ätit en minifruktsallad gjord på melon, äpple och vindruvor och ätit lite mörkchoklad med esperanza. tanten kan prata på, jag pratar på, det fungerar riktigt bra det här! sen var jag übersnäll och hjälpte esperanza att slå in ett paket (för hon kan inte det), alltid hennes döde make som gjorde det..

nej nu kan jag inte sitta här, ikväll ska vi fira maria som fyllde 19 förra veckan, men firade i milano istället för madrid.. så nu blir det lite "efterfirande" med lite tapas-mys eller något! bilder kommer imorgon, eller inatt.. om jag orkar!



så där står vi om två veckor med dem söta barnen och sjunger med våra v-v-vackra.. röster!



happyface happyface!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: alice.

Åå, den U2 låten är ju för bra och kör är roligt! =D

Kram!

2009-10-09 @ 19:58:35
Postat av: mamma

Idol nästa ??????????????????

2009-10-09 @ 20:14:18
Postat av: josefin

JAAA IDOL NÄSTA! nu kör jag så det ryker mammi :)

2009-10-10 @ 01:23:44
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Claaraaaaa!

Så fin du va på den bilden hjärtat! =D miss you<33

2009-10-17 @ 23:10:13
Postat av: claaraaaa!

Så fin du va på den bilden hjärtat! =D miss you<33

2009-10-17 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0