och så gick det med det..

HAHA och AJ. det är allt jag kan säga om denna idrottsdagen. efter att jag och frida hade taggat till oss med lite låtsas skidåkning på skolgården blev jag faktiskt riktigt peppad inför dagens friidrott! usain bolt, karolina klüft, ribakovisch (eller vad han den där långa heter) de skulle få se upp. jag var på världsrekordshumör idag! hur länge höll det? hmm kan väl säga så att efter att man steg av bussen vid en i-s-k-a-l-l idrottsanläggning och solen hade fortfarande inte tittat fram sjönk motivationen en aning. men kände fortfarande att europarekord var i sikte!

100 meter gick... kasst! så då sjönk motivationen till att försöka göra svenskt rekord i alla fall, men vad händer? jo, jag som har sträckt ljumsken i juni (som fortfarande inte gått över!!!) går och sträcker höften typ. ÅH så himla jobbigt, varför? jag mjukar håller mig varm och allt, men varför? alltid dessa skador! efter det kan jag säga att inte ens skolrekord (för 5åringarna) var något jag kunde slå!

fruktansvärt kall dag, så direkt när jag kom hem struntade jag i värdfamiljsreglerna om att duscha i MAX 10 minuter. tog en kokhet dusch på väldigt mycket övertid. förlåt esperanza att jag slösar energi, men nu är det så att jag frös. för att trösta mig lite från alla köldsjukdomar, sträckningar och annat sitter jag här nu och äter lite svenskt lösgodis, laddar in bilder på facebook, lyssnar på musik och myser med mina raggsockar och halsduk. JA hösten har kommit och nu ska det regna i veckor..

ikväll hoppas jag på någon god mat eftersom det fick bli colegio escandinavos utflyktsmat idag.. äcklig vit baguette och tortilla.. tur att det finns äpplen då, men just ja dem är gula och ruttna. perfekt! nej nu ska jag sluta klaga, allt är fortfarande toppen och spanien är helt enkelt bäst.





emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Anna

HKGF-tröjan (y) ♥ saknar dej!

2009-10-22 @ 22:42:34
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0