step på spanska?

kom hem från gymmet för en stund sedan, helt död och utsvulten! tur att jag fick nästan ofattbart god mat idag då (eller berodde det bara på att jag var så hungrig?). blev i alla fall en ris-soppa till förrätt, sen en liten laxbit och därefter sallad, mumma! sen fick jag melon till efterrätt med, så nu är jag mätt och glad!

klockan 19 trampade jag, emma, lina, linn, pilla och lina in i gimnasio 4 för att träna ett step-pass. tror både jag, emma och lina saknar tk:s step rätt så rejält så vi var väldigt förväntansfulla. men blev det som vi hade förväntat oss? åhnej.. när det var 20 minuter kvar av passet smyger linorna, linn och pilla ut ur salen. jag och emma kollar på varandra, ska vi ge det en chans till? okej, vi kör! 5 minuter senare smyger även emma och jag ut lite tyst medan resten hoppar runt som galningar på sina brädor.. herregud, dels fattade man knappt ingenting, eller rättare sagt man hörde faktiskt ingenting. alla steg var hur komplicerade som helst och det där måste vart världshistoriens sämsta instruktör? så sorry, men steppen var tyvärr ingen höjdare! fick bli en svettig kvart på löpbandet istället i för snabbt tempo, men men det var härligt!

imorgon är det helg igen vilket betyder, LÅNGHELG! tack för att spanien har nationaldag på måndag, det behövs!
fredag: träna, ut och fira maria i madrid!
lördag: plaza norte troligtvis med carro och fler, klassfest på pacha?
söndag: museum runda med min vän matilda! träna, massa plugg och filmmys.
måndag: pluggapluggaplugga, träna!
tisdag: MALIN OCH LOJJZ KOMMER!!!!

JAG HAR BARA BRA SAKER FRAMFÖR MIG NU!



emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: VALLE

Kmr du ha magmuskler när du kmr tillbaka?^^

2009-10-08 @ 23:56:42
Postat av: josefin

sv valle: jag har v´l redan magmuskler eller? :o

2009-10-09 @ 11:04:26
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: VALLE

hmm du hade en fin kropp ialf men snälla kom inte hem med 25 pack för då känner jag mig lite girly :/

2009-10-09 @ 19:26:43
Postat av: Malin

Åhhh Josie. Jag längtar jätte mycket tills på tisdag.. Sitter och tittar på flygbiljetten nu:D Den är nyutskriven:D Känns bra=)Vi är i Madrid 12.40, sen ska vi ju ta oss till hotellet o lite så komma till ro.. ÄTA.. för vi har väl inte ätit så mycket under resan skulle jag tro:P Åhhh de ska bli jätte roligt. Synd du slutar halv fyra varenda dag bara.. Imon är de tävling för tjejerna. Redskaps cupen i kungsbacka.. Sen blir de hem o sova för att sedan jobba natt mellan söndag och måndag.. sen blir de till att sova hela måndagen sen träna tjejerna och tillslut ta sig till flygplatsen (landvetter)kl 2 på morgonen för att ta flyget kl 6.20. Åhhh de ska bli jätte roligt. Längtar ihjäl mig. PussPussPuss<3

2009-10-10 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0