these streets will make you feel..

..brand new. tack jay-z och alicia keys för att ni får mina öron att må BRA!

josefin bengtsson och jessica esbjörnsson är otrooooligt duktiga på blandjordbruk ute i världen. ohja, nu ska lilla dejan, mannen med alla aspekter..aaaahm..och tajta byxor, få se på ett superarbete. vänta bara! hur bar kan ett arbete egentligen blir som man skriver på 10 minuter? SUPER!

sitter i datasalen och lyssnar hög musik och njuter av att det är fredag! hade gärna velat njuta av att höstlov dock, men nej det har inte vi i spanien. nästa lov = jullov! hade behövts lov för 2 veckor sedan, men nej bara att stå ut. denna fredag betyder plugg med matilda och anders, sen ikväll ska vi se vad som händer.. men en sak som är säker är att jag är riktigt danssugen! musiken jag lyssnar på taggar till mig ordentligt.. ja jag vill dansa! so fine, so fine, tic toc, tic toc.

 

majs är intressant!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: självklart ska jag göra det! HA DET BÄST! :) ♥

2009-10-23 @ 14:51:48
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0