tillfälligt avbrott

min blogg har haft tillfälligt avbrott idag. har inte gått att komma in på den, men nu verkar det fungera fint, lite för sent dock!

fiesta har det vart idag, fast jag skulle mer vilja döpa nationaldagen till nationella pluggdagen. orkar inte mer nu.
läsa about a boy, läsa medea, läsa källkritik, göra spanska uppsats, göra madrid-arbete, engelska speech och engelska nyhet + att man inte har något höstlov som jag verkligen skulle behöva just nu..

blev en dag med mycket plugg som sagt och en massa läsning ute i solen, 30 grader idag.. papput nämde något om 5 grader i sverige, MOHAHA!

lite deppig idag ja som ni kanske märker, men men what to do? imorgon vaknar jag upp och det är en ny dag och då kommer jag få besök av malin och louise! så nu lägger jag mig och vaknar upp pigg och glad inför imorgon!

PUSSPUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: deniiiiise :)

5 grader? :O

snarare minusgrader här i morse :(

vinterjacka, vantar och halsduk.... Usch!

<33

2009-10-13 @ 16:26:50
Postat av: Lis o Bosse

Här kommer en hälsning fån Värnamo.

Jag har läst vad du hittar på om dagarna.

Du ser ut att ha det bra mycket varmare en vad vi har det här.

Ha det bra fasten det är jobbigt med alla läxorna.

2009-10-13 @ 19:37:11
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0