two special kisses

tänkte bara säga att nu går jag på höstlov, från skolan, bloggen allt! så nu kommer ni inte höra av mig förrän troligtvis på måndag. har packat en väska med alldeles för mycket kläder för att flytta in till madrid och familjens hotell under helgen, sypermys!

10.30 är det utvecklingssamtal och sen resten av dagen kommer bli toppen! in till madrid, strosa runt och senare möta clara och fritzsche/jönsson familjen. och nu ska vi allt busa med dem.. HUR? JO:

- igår när familjen kom hem till mitt casa och mötte esperanza blev de mötna av 2 pussar. en på varje kind, that is how we do it in spain you know! mamma fattade, julia fattade, pappa.. blev lite skräckslagen har är ju inte precis en pusspappa haha, men det löste sig till slut. så dagens bus är att vi ska springa fram till fritzsche/jönsson och pussa dem allihopa på kinderna x2 såklart. detta kan bli kul! 

OBS!!! glömde skriva igår att mamma också hade med sig hembakta kanelbullar, vaniljbullar och LISAS MUMSBRÖD!! dem är oroliga för att jag bara får i mig grönsaker typ, så nu ska de fetta ner mig, vilket gillas mycketmycketmycket!




helgen kommer bestå av:
- visa staden
- retiro parken kanske
- plaza mayor
- slottet
- restaurangmys
- ska nog dra ut clara på lite fiesta på fredag och lördag!
- shopping!!
- kanske fotboll på santiago bernabeu på söndag!
och en massa massa mer mysigt! 
 
skickar hälsningar till morfar, millan, släkten, vänner och alla andra,
jag saknar er! PUSS

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: emman

åh va myyyysigt! Min familia är nog hemma i Harplinge i denna sekund. Känns lite tomt på ett sätt, men det tomrummet fylls kanske snart ut med våra små upptåg haha :)ÅH BULLAR DIN LILLA JÄVEL! Mamma lyckas ju glömma mina! x( ånej! Men ska försöka vålgästa ditt hem den närmaste veckan.. haha nädå du ska få ha dem för dig själv! :) PUSS!

2009-10-30 @ 19:58:29
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0