agarra mi mano

då har första lördagen här i madrid snart tagit slut den med. tänk, imorgon har jag varit här i en hel vecka..kommer snart vara hemma igen :) jag har ingen hemlängtan än, men på något sätt så vill jag bara att det ska bli den 22 december nu. att träffa familjen på flygplatsen, komma hem och bara mysa framför julgranen, ÅH! haha men tro inte jag är ledsen eller något nu, jag har det toppen här! don't worry.

orkar inte skriva så mycket nu, men dagen har iaf vart bra. solat i parken, fixat esperanzas naglar (fjäskpoäng), solat ännu mer med lina och sen har jag varit och myst med underbara emma hela kvällen. fortfarande lite halvt sjuk, så har bara kollat på film och pratat en massa! tycker det är lite kul att emmas typ 50 åriga? värdpappa emilio har laddat hem hundratals filmer, så vi kollade eurotrip med spanskt tal och spansk text, gick muuuuy bien faktiskt!

förra lördagen var hur bra som helst, på väldigt många sätt.. :) en vecka har gått.. nu ska jag lägga mig och drömma lite fina drömmar, men först ska jag kika lite i den fina boken jag fick av mina favoriter :)

oj höll på att glömma, tre saker till!
1. dagen ord är: intensiv
2. vi hittade snö innan!! :o
3. vad vore världen utan emma petzén? tack för du är bra på alla sätt och vis <3







emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: carro

men tjejen, jag kan följa med dig! bra att du inte shoppat, jag måste lugna ner mig... hoppas du mår bättre! <3

2009-09-13 @ 12:39:38
URL: http://caarrolilja.blogg.ser
Postat av: valle

hahaahhaha fixade du hennes naglar, hennes namn e roligt o hon e 700 år!! xD

2009-09-13 @ 15:30:04
Postat av: marcus

fan va najjs du verkar ha de sötnos! :D och josé va ju inte als så farlig som vi trodde :D

och jag saknar förra lördan (a) <3

2009-09-13 @ 16:10:40
Postat av: Lotta

bor du och emma ihop? :D ni verkar ha det så himla bra allihopa!!! lite smått avundsjuk! ;O

2009-09-13 @ 18:35:21
URL: http://recycleyoursoul.blogg.se/
Postat av: josefin

sv valle: hahaha jaaaa hon är as cool och imorse var hon bakis och hade dansat hela natten, hon kom hem 4!!!

sv marcus: jag har det hur bra som helst! :D haha eller hur, vi var ju lite oroliga ett tag, men det var inte så farligt ;)

det var dte jag syftade på, förra lördagen..saknar en massa (a)<3

2009-09-13 @ 20:31:35
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: lisa

I MISS YOU DARLING!!

2009-09-13 @ 21:22:18
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: Annika

haha va random med snö i madrid!

2009-09-13 @ 22:36:36
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/
Postat av: Maddebäst

snö, har inte ni typ 4000 grader varmt?! :O mysiko sad det där.. fick poker face på ipoden när jag va ute en runda innan, miss you honey! <3

2009-09-14 @ 20:51:58
Postat av: emsing

tack för att DU finns min älskade! :) haha hoppas du har svininfluensan, för då lär jag har fått det och fatta vilken merit! haha nää stackarn x) PUSS på dig!

2009-09-15 @ 19:29:27
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0