raffiga pop-mormor!

emma har kommit på världens bästa ord för esperanza, raffig! visst passar det perfekt? från och med nu är hon raffiga nina! nina? japp när jag och familjen pratar på skype så använder vi kodnamnet nina eftersom jag tycker det känns lite obekvämt att sitta och prata om esperanza och hon fattar inte vad jag säger och tvärt om så det är alltså min raffiga nina (y)

apropå nina så satt jag och chattade med moster nina på facebook innan. hon undrade varför jag skrev så lite om henne på min blogg, men hade ju länge planerat in att göra det just idag.. ;) trevligt att prata med henne och även hon hade ett smeknamn för esperanza. hon tycker hon ser ut som en riktig pop-mormor! gud vilken tur jag har, är nog lyckligast i världen som har både en raffig pop-mormor och en riktigt pop-moster! hallelujah :D

just ni sitter jag och är lite orolig för min iPod har slutat att fungera, det står något med att den inte hittas och att det kan vara fel på hårddiskar. sen kan jag inte få upp den i iTunes och när jag väl får det så hänger den sig så att även när jag drar ut den ur datan står det kvar i displayen att den är ansluten och ska ej matas ur innan man kopplat från.. buhu hur ska jag klara bussen utan musik?

nej trots prov på onsdag och på torsdag och inlämningar så orkar jag inte plugga mer nu. blir sängen, idol och kanske ett avsnitt av hollywoodfruar.. sen har ju playa del sol började med.. hmm det här kan bli en intressant kväll.



BTW, tack världens bästa mamma som skickat mitt nya bankomatkort och försäkringar, strumpor, penna, nya plånböcker och hela köret! känns skönt att slippa vara helt pank längre :)<3

saknar er allihopa!
emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Jazzin

Hollywoodfruar=D är du den nya Anna Anka ? haha:D

2009-09-28 @ 21:08:09
Postat av: frida

Åh min sötnos, jag saknar dig :(<3

2009-09-28 @ 21:13:10
Postat av: VALLE

Jag vill ha esperanza på facebook..

Jättesöt på bilden! x)

2009-09-28 @ 21:13:25
Postat av: josefin

hahaha valle hon har tyvärr inte ens en data.. :(

ohyes jazzin jag är anna anka mohaha! :D

2009-09-28 @ 21:21:33
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad betyder btw ? Spanska eller ?

2009-09-28 @ 21:24:34
Postat av: Danielle

Moster Yvonne, spanska?! Du är söt. Hoppas du har det bra och att tant Nina tar hand om dig!! Kramar om!

2009-09-28 @ 21:30:02
Postat av: julia

det var faktiskt jag som skikade pennan (A) // julia <3

2009-09-29 @ 16:03:22
URL: http://funkypunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0