pursuit of happiness

Y E E E E E E E E S !

fick överraskande bra besked från försäkringbolaget igår, de betalar ut så jag kan köpa mig en ny kamera, den blev ju snodd i madrid. tänkte JA skitbra ju, sen när jag kollade på internet visade det sig att jag kunde få två modeller nyare för de pengarna jag fick, inte helt fel. ibland lönar det sig att heta josefin bengtsson och vara lite halvslarvig (okej helslarvig). bli av med en kamera och få en två modeller nyare, helt okej. så det är vad jag gjort idag - köpt mig en ny!



Kommentarer
Postat av: ninis

wiho, jag har den röda :D

2010-01-10 @ 15:38:50
Postat av: josäfin

sv: wiho ninis, jag har den svarta :D

2010-01-10 @ 16:14:14
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0