brighthead nr 1

thank god it's friday, som min vän lina brukar säga!
och appropå den tjejen.. idag fick hon en snilleblixt som resulterade i att vi lurade halandstrafiken på ett antal kronor och att vi åkte fyra stycken, gratis då såklart, på en biljett för en person.. knepet kommer fortsätta att användas. bad för hallandstrafiken - good för oss! :D

idag blev det den andra riktiga avskedsfikan..på söndag är det hannas tur att åka till paris och vi madridare blir ensamma kvar. känns alltid konstigt att säga hejdå efter fikan, eller alltid och alltid, jag har gjort det två gånger tidigare, till lisa och bettan, som jag btw är hur avundsjuk som helst på och som jag saknar en massa! efter att ha suttit på espresso house ett tag och vart "sociala" med våra mobiler och kameror blev det monki, usch så yr i huvudet jag blir där inne och sen blir det ju inte bättre av att det är tusen personer i den där lokalen.. nej det får bli att spara pengar till madrid istället :)

träning med lina och madde på friskis och sen en alldeles underbar myskväll med maddebäst, improvisations-bakning och en hackande film (hatar hemmakväll), men supermysigt iaf, älskar fredagar!




parisaren som ska ha det BÄST!
<3

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaa, kul när man får vara smart någongång ;)<3

2009-08-29 @ 10:31:43
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: Bettan

Det där busstricket ska jag o Lisa se till o snappa upp när vi kommer hem :)



Hälsning till Hanna: Ha det bäst gumman, ta det lugnt MEN ge järnet! :D



Puss o kram till er alla!

2009-08-29 @ 19:43:44
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: lisa

ÅH JOSEF! du är saknad i London! Ikväll ska vi ut och partaja! PUSSSSSSSSSS

2009-08-29 @ 20:25:38
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: Maddebäst

Ja, det va riktigt mys! kommer sakna det när du sticker iväg nu din lilla busapa! Ackta dig så att jag inte slinker ner i resväskanm för du vill väl inte ha övervikt ;) Oj! du missbrukar jag också utropstecken!!!!!!!! :O oops..

2009-08-31 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0