all is calm, all is bright..

om jag säger att jag suttit utomhus i solen i t-shirt idag och även pluggat på eftermiddagen (eller ja kvällstid om man räknar sverige tider) utan att ha frysit, då talar jag nästan sanning! (frös lite framåt 18.30 i den skuggiga parken) men i alla fall, förstår ni? det har vart skönt i madrid idag..i alla fall i solen! kan bara säga att det var skönt, eller kanske väldigt P I G G T? (nytt ord)

ja idag har det mest blivit en massa sjungande hit och dit. om det inte är lucia träning med de skrikande barnen, så är det "god damn you're beautiful" träning med skrikiga carro och co såklart och en väldans massa nynnande. usch, mitt huvud spränger..men vad gör man inte, imorgon är det lucia firande på ikea inför alla spanjorer och det ska bli KUL! ska bara lära mig att sjunga lite italienska, spanska och ja..en del texter först..good luck!

dagens sensation: emma petzén kom före tidsperfektionisterna mig och caroline när vi hade bestämt träff..skrämmande, men framsteg va?
dagens gärning: emma som bjöd på marabou frukt och mandel i parken. precis vad som behövdes medan vi diskuterade geografin inför provet imorgon.. tycker dock synd om henne..vi har hjälpt henne på traven med typ 2 frukt och mandel nu..det som är hennes favorit! lovar att bjuda tillbaka en massa i sverige, lovar!



min älskade SF passade på att gotta sig i solen lite mellan alla sångrep



så här seriösa ser vissa ut när dem diskuterar dejans geografi frågor..

12 dagar, familjen och vänner. 12 dagar!
emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

28, 28, 28!! <3

2009-12-11 @ 09:34:43
URL: http://myownmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0