but if you'll really hold me tight..

..all the way home i'll be warm.

ska börja med att säga att jag blev hur glad som helst för alla kommentarer som droppade in igår/idag och det känns jättekul att ni läser! som många skrev "du verkar ha det jättebra" och JA jag kan väl inte säga annat än att jag har det bra? livet är inte alltid en dans på rosor här ska ni bara veta..men det får man försöka kasta åt sidan och njuta av den tid man faktiskt har här.

idag blev det skolan som vanligt, vad ska man säga? 9-16.30..kanske låter jobbigt, men om man har en håla i mitten på dagen då man kan sitta inne i A1, la manga(?) eller helt enkelt i klassrummet och mysa och kolla på julkalendern på storbild löser sig väl alla problem? däreomot när vi gick över till paradise hotel och läraren dejan stamplar in helt plötsligt..mindre lyckat! det bästa i hela julkalendern måste väl endå vara att allas älskade STAFFAN i greveholm är med! dock spelar han ju inte spöke i denna julkalendern, utan någon hustomte.. om jag hade fått bestämma skulle det variera varje år mellan greveholm, sunes jul, trolltider, romeo och julia och när karusellerna sover..det är ju bevisat att det inte går att göra en bra julkalender nu för tiden, haha.

efter skolan var jag, lina, linn, carro och emsingen hurtiga och gick hem från skolan. det fick bli dagens motion och senare intog vi carros casa för att plugga matte..eller okej..vi konstaterade att matte b handlar om att beskriva tal med onödigt språk och bara försöka försvåra enkla grejer..inte min grej precis!



bästa bion i la moraleja..slår alla miljonärers hemmabiosystem.. 

emmajosefinbengtsson

 


Kommentarer
Postat av: Eva (extramamma)

Hej Josse

Jag läser också din blogg då och då utan att kommentera. Men nu när Yvonne och Julia åkt iväg får jag träda in. Ser fram mot att träffa dig om tre veckor. Njut nu av den sista tiden. och handla allt vad du kan. Pappa Nisse betalar säkert övervikten. kramar från ett blåsigt och mörkt Halmstad.

2009-12-03 @ 22:13:16
Postat av: deniiiiise :)

du glömde pelle svanslös ;) den viktigaste av alla ju ! :D Haha <33

2009-12-04 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0